Nog 1 nachtje slapen.....

12 april 2016 - Eelde, Nederland

Dinsdag 12 april - Morgen is het zo ver. Om 11 uur vertrek station Assen, om kwart voor 5 vertrek Schiphol en dan een nachtje "doorhalen" in een forse Boeing. Spannend hoor.

Op 1 april (geintje zeker nee hoor bloedserieus) is de niersteen operatief verwijderd. De chirurg had ruim een half uur nodig om het ding met een laser in vieren te beuken en het kwartet kiezels 1 voor 1 te verwijderen. Een hele opluchting, al heb ik de nacht en de dagen na de operatie nog wel veel pijn gehad. Maar daarna ben ik snel opgeknapt en nu weer bijna voor de volle 60 procent genezen. De conditie voor het fietsen is er nog niet maar dat komt wel weer. Nog een paar hectische dagen op mijn werk doorgebracht en vanaf zaterdag Grote Vakantie.

Ellen en Lianne brengen me morgenochtend naar het station. Reistas en rugzak zijn gepakt en de hoeveelheid spullen valt me zelf heel erg mee. Op Schiphol zullen ze van mij niet wakker liggen. Welgeteld 1 lange broek in de vorm van een afritsexemplaar. Zo gauw ik donderdag uit het vliegtuig stap gaan de broekspijpen er af stel ik me zo voor. Om vervolgens ruim 3 weken werkeloos in de reistas plaats te nemen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eef en Rob:
    Hoi Ton.

Een heel goede reis.
    Eef - Rob
  2. Jan en Hilda:
    12 april 2016
    Wensen je een heel voorspoedige reis en een onvergetelijke vakantie. Zien je foto's met belangstelling tegemoet.
  3. Janet:
    He Ton,
    Een hele goede reis en ontzettend veel plezier! Wij zullen je reisverhalen en foto's met veel belangstelling volgen.
  4. Kees Smiers:
    12 april 2016
    Veel succes op je Tour de niBali. Ik heb nog een steengoede levensreddende tip nav je profielfoto: je helm veel verder op je voorhoofd naar beneden trekken.
  5. Marian:
    He Ton
    Heel veel fietsplezier gewenst op Bali en genieten van een vast prachtige omgeving
    Groet Marian
  6. Gudi:
    14 april 2016
    Hai Ton
    Inmiddels aan het acclimatiseren? Succes
  7. Gertjan:
    14 april 2016
    Goeie reis gehad? Hectische dagen op je werk gehad? Veel plezier de komende tijd en ik ben benieuwd naar de volgende verslagen