Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
388

Over mij

Ik ben Ton, 56 jaar, woon in Eelde en wil de komende weken graag jullie reisleider zijn. Bij een voor mijn doen avontuurlijke fietsvakantie op de Indonesische eilanden Bali en Lombok. Op de foto mijn allereerste Zelfje. Dat moest gewoon iets bijzonders worden vond ik. Gelukt?

Over mijn reis

Op woensdag 13 april vertrek ik vanaf Schiphol naar Bali, met een tussenstop in Jakarta.Na een dagje bijkomen ga ik met een groep van 12 Hollandse fietsliefhebbers eerst een kleine week een rondje Bali doen. Het motto van deze georganiseerde mountainbikevakantie is "niets moet alles mag". Er staan een reisleider en een busje tot onze beschikking waarmee elke dag zowel rijwielen als bagage vervoerd kunnen worden. Er gaat overnacht worden op steeds verschillende adressen.

Op 22 april maken we per boot de overtocht van Bali naar Lombok, waar we nog 4 dagen gaan fietsen. Vervolgens is het nog 3 dagen uitrusten geblazen op de (volgens horen zeggen) sprookjesachtige Gili Air eilanden.

Hierna gaat de rest van de groep weer naar huis en ik reis terug naar Bali, waar Ellen en Lianne op 1 mei landen. Gezamenlijk brengen we daar nog een week door in een hotel in het toeristische Kuta, vlakbij het resort waar Marco een half jaar stage loopt. Ik vlieg 7 mei terug naar Nederland, waar mijn werkgever me vast en zeker weer met open armen zal ontvangen en de dames keren 16 mei terug.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: